Lilledega müts

teisipäev, veebruar 03, 2015

Kuna mina olen see, kellel alati kõrvad annavad tunda, kui vähegi jahedam on, siis vajan mütse, mis kõrvad ilusti soojas hoiaksid. Paraku on aga üsna keeruline poest leida normaalselt istuvat mütsi, mis kena välja ka näeks. Seega avastasin enda jaoks sellise mütsilõike. Just minu stiil. Mul on praeguseks juba 3 selle lõikega mütsi ja võibolla tuleb neid veelgi :)

Teine oluline moment selle mütsi juures - lilled. Juba mõnda aega on vilt ja viltimine olnud minu huviorbiidis. Siiani peamiselt internetiavarustes teiste töid imetledes. Nüüd siis lõpuks jõudsin niikaugele, et proovisin ise ka. Need kaunistused siis on minu esimene proov nõelviltimisega. Kokkuvõttes ütleks, et kuigi aeganõudev, on siiski väga lihtne ja mõnus. Tasus proovida!




Mütsi teise külje peale tegin 3 täppi ka ;)



Vaata ka:

0 comments